Bedrijf: Hutten BV, Veghel
Als community manager en interne communicatiefanaat heb ik altijd met veel plezier aan de personeelsbladen gewerkt. Leuk om even terug te blikken naar een aantal creatieve covers en voorwoorden die ik heb gemaakt voor het samenwerkersmagazine PUUR Hutten. Niks geen studio’s, gewoon op de werkvloer. Met echte mensen en échte verhalen. Want je krijgt alleen écht contact met je doelgroep via goede content. Daarbij wordt een goede balans tussen need to know en nice to know erg gewaardeerd. Voor veel bedrijven is een personeelsblad nog altijd een van de meest gebruikte, meest effectieve en meest geliefde interne communicatiemiddelen. Ennuh, print is nog altijd hot! Maarliefst 87% van de respondenten ontvangt graag een blad thuis in de bus, blijkt uit recent onderzoek van Contenture. Mooi meegenomen: bij 55% leest het thuisfront mee.
Activiteiten:
– Bladformule bepalen
– Hoofdredactrice
– Interviews afnemen, copy, eindredactie
– Fotografie (begeleiding)
– Vormgever begeleiden
– Drukwerkbegeleiding